کد صفحه: 3672
دسته خبر: شرکت
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1393 13:58

  • سوالات متداولی که همشهریان گرامی در خصوص صدور این کارت های یکساله مطرح کرده اند در این بخش پاسخ داده شده است.


    1- من در سایت ثبت نام کردم پول از حسابم کم شده ولي پرداخت ناموفق ثبت شده چرا ؟

    پرداخت ناموفق به منزله عدم تکمیل ثبت نام برای کارت است. مبلغ کسر شده از حساب شما، ظرف مدت 72 ساعت به حساب شما عودت داده خواهد شد. ثبت نام شما زمانی تکمیل شده است که پرداخت انجام شده و کد رهگیری صادر شده باشد.

    2-      من کارت منزلت دارم بفرمائيد براي تجديد شارژ کارتم چه بايد بکنم.

    با توجه به صدور کارتها به صورت عکس دار، کلیه همشهریانی که در حال حاضر از کارتهای منزلت و اقشار خاص استفاده مینمایند، میبایستی به منظور تمدید ، مجددا در سایت ثبت نام نمایند.

     3-      آيا تخفيف براي دانشجويان در نظر گرفته شده است يا خير ؟

    فعلا تخفیفی ویژه برای دانشجویان و دانش آموزان عزیز در نظر گرفته نشده و ایشان نیز میتوانند از مزایای کارت بلیت های یک ساله استفاده نمایند.

     4-      در مشخصات آن ذکر شده که حداکثر سقف مجاز 150هزارتومان هست، اين به چه معناست؟   اگر با هربار استفاده از کارت ، از اعتبار آن کسر ميشود پس کارت يکساله با کارت هاي اعتباري که هر روز شارژ ميکنيم چه تفاوتي دارد؟

    کارتهای یک ساله قابل انتخاب، تا سقف مجاز تعریف شده قابل استفاده بوده و پس از آن غیر فعال خواهد شد. تفاوت آن با کارت مبلغ دار در تخفیف در نظر گرفته شده برای هر نوع کارت میباشد.  توجه کنید این کارتها برای هر مشتری بیش از یک بار در سال صادر نخواهد شد.

    5-      سقف مجاز براي کارتهاي دومنظوره 150هزار تومان تعيين شده، اما چيزي در مورد مبلغ هربار استفاده ذکر نشده، بنحوي ديگر از کارتي با اعتبار150هزار تومان امکان انجام چند سفر (با مترو) مي باشد؟

    تعرفه مسیرهای تعریف شده وابسته به طول مسیر متفاوت است فلذا تعداد سفرهای ممکن با این کارت و یا مدت زمان قابل استفاده برای هر مسافر وابسته به الگوی مصرف وی بوده و عدد ثابتی نخواهد شد.

    6-      من تا ارسال تصاوير درخواستي پيش رفتم.ولي بجاي گزينه ثبت و ادامه، گزينه ارسال وجود داشت و با زدن آن از برنامه خارج شده و نتوانستم مبلغي را پرداخت کنم.در قسمتهاي رفع نقايص و ويرايش هم وضع به همين ترتيب بود.

    در صورتی که به هر دلیلی ثبت نام خود را تکمیل ننموده و برای ادامه فرآیند مجددا وارد سیستم شده اید ، لطفا از گزینه سفارش جدید استفاده کرده و مراحل را پشت سر هم تکمیل نمایید. لازم به ذکر است پرداخت به صورت اینترنتی و یا واریز به حساب و ثبت فیش در سایت انجام میگیرد.

    7-      چه موقع بايد مراجعه نمايم؟

    حداکثر پس از 7 روز کاری از تاریخ ثبت نام، به شماره تلفن دریافت شده در فرآیند ثبت نام پیامکی ارسال می گردد و مشتری میبایست با در دست داشتن کارت ملی برای کارتهای یکساله، کارت منزلت برای کارتهای منزلت و کارت معلولیت صادره از بهزیستی یا کارت جانبازی صادره از بنیاد جانبازان به محلی که در پیامک به آن اشاره شده است مراجعه نمایید.

    8-      من يکبار براي ثبت نام تا مرحله ارسال مدارک پيش رفتم و چون اسکن مدارکم را نداشتم،ثبت نامم نيمه کاره ماند.  بعد از پر کردن مدارکم ديگر سيستم اجازه وارد شدن به مرحله بعد را به من نداد.

    در صورتی که به هر دلیلی ثبت نام خود را تکمیل ننموده و برای ادامه فرآیند مجددا وارد سیستم شده اید ، لطفا از گزینه سفارش جدید استفاده کرده و مراحل را پشت سر هم تکمیل نمایید.

     

    9-      قبلا از کارت منزلت استفاده مي کردم .براي استفاده مجدد سايت معرفي کردند.آيا براي شارژ وجه گرفته ميشود يا مثل قبل مجاني است؟

    برای استفاده از کارت منزلت به مدت یک سال، مبلغ 150000 ریال بابت شارژ کارت و 50000 ریال بابت صدور کارت میبایستی واریز گردد.

     

    10-      ايستگاه امام براي اخذ کارت منزلت فعال نيست.

    به صورت پیش فرض این ایستگاه برای تحویل کارت بلیت دو منظوره منزلت و کارت بلیت اقشار خاص در نظر گرفته شده و نیازی به انتخاب نیست.

     

    11-       زمان شروع از زمان خريد است يا از زمان استفاده؟ 

     زمان شروع از تاریخ صدور کارت که بروی کارت درج می گردد محاسبه می گردد که معمولا 2 تا 7 روز بعد از زمان خرید می باشد.

     

     12-      سلام  من براي کارت منزلت 150000 ريالي ثبت نام کردم اگر بخواهم ارسال پستي داشته باشم بايد چيکاري انجام دهم ؟ 

    برای دریافت کارت منزلت و کارت اقشار خاص پس از دریافت پیام مبتنی بر آماده شدن کارت بلیت، حتما باید به همراه اصل مدارک بارگذاری شده به باجه اقشار خاص واقع در ایستگاه مترو امام خمینی اتاق 13 مراجعه نمایند. ارسال کارت منزلت توسط پست صورت نمی گیرد.

    13- کلمه عبور خود را فراموش کرده ام چگونه وارد سایت شوم؟

    نام کاربری شما کدملی خودتان می باشد، درصورتی که کلمه عبور را فراموش کرده اید از اینجا می توانید با وارد کردن کد ملی، کلمه عبور به شماره ای تلفنی که در سایت وارد کرده اید پیامک خواهد شد.

    14- چگونه می توانم مطمئن شوم کارتم صادر شده یا خیر؟

    شما با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت و از قسمت پیگیری سفارشات می توانید از وضعیت کارت خود آگاه شوید و یا به شماره 10000088653006 کد ملی خود را پیامک کنید و وضعیت صدور کارت به پیامک خواهد شد.

     

نظرات کاربران
نام:
آدرس ایمیل:
متن پیام: