کد صفحه: 2661
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1393 15:18
سوالات متداول

1-     در صورت ضبط کارت بانکی توسط دستگاه TVM چه کاری انجام دهیم؟

در صورت ضبط کارت توسط دستگاه رسید مربوط به ضبط کارت را نزد خود نگهدارید و با شماره پشتیبانی 88653000 الی 6 تماس بگیرید، فقط دقت کنید دستگاه پرینت را ارائه دهد و در صورتی که دستگاه پرینتی ارائه نداد تا 10 همان زمان با شماره فوق تماس بگیرید.

2-    از دستگاه کارت بلیت خریداری کردم ولی دستگاه کارتی به من تحویل نداد، در این موقع چکاری انجام دهم؟

اگر کارتی را از دستگاه TVM خریداری کرده اید و دستگاه بعد از ارائه پرینت کارتی را به شما تحویل نداد پرینت را نزد خود نگهدارید و با شماره پشتیبانی 88653000 الی 6 تماس بگیرید.

3-   در صورتی که دستگاه کارت بلیت الکترونیک را پس از کسر پول از حساب شارژ نکرد در این موقع چه کاری انجام دهم؟

عدم شارژ کارت زمانی اتفاق می افتد که کارت یا روی محل شارژ کارت در قسمت پایین دستگاه کنار صفحه کلید قرار نگیرد و یا زمان کوتاهی کارت را در محل مورد نظر قرار داده اید، در صورت عدم شارژ تا 72 ساعت پول کسر شده به حساب شما برگردانده می شود و اگر پول به حسابتان برنگشت با شماره های 88653000 الی 6 واحد پشتیبانی کارت تماس بگیرید.

4-    دستگاه TVM کارت بانکی من را قبول نمی کند؟

اگر کارت بانکی شما شکسته یا کثیف باشد ممکن است دستگاه کارت شما را قبول نکند ولی اگر کارت شما سالم می باشد می توانید با شماره های پشتبانی 88653000 الی 6 برای تماس حاصل فرمایید.

5-   کارت بلیت خود را اشتباهاً در محل خروج کارت بلیت قرار داده ام، کارت بلیت من در دستگاه گیر کرده است در این مواقع چکاری انجام دهم؟

کارت بلیت الکترونیک خود را برای شارژ کردن به هیچ عنوان از خروجی کارت بلیت به سمت داخل فشار ندهید، این کار علاوه بر آسیب رساندن به دستگاه کارت بلیت شما نیز ضبط می شود. شما برای دریافت کارت بلیت می توانید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

6-    چرا دستگاه TVM خاموش است؟

به علت اینکه دستگاه های TVM در حال راه اندازی می باشند ممکن است بعضی از دستگاه ها هنوز راه اندازی نشده باشند و یا برق منطقه با اختلال مواجه باشد، ولی اگر دستگاه TVM قبلا روشن بود و شما با آن کار برای شارژ و خرید استفاده کرده بودید می توانید با کارشناسان ما با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.