طرح ترافیک و کنترل شیوع کرونا

این روزها مسئله طرح ترافیک در کلان شهر تهران به دغدغه بزرگی بین مسئولان شهری و مردم تبدیل شده است.

از یک رو مسئولان شهری به دنبال کاهش ترافیک شهری و البته درآمدزایی هستند و از روی دیگر با افزایش تردد در وسایل حمل و نقل عمومی علی الخصوص مترو و اتوبوس شیوع کرونا در تهران با شیب بسیار زیادی در حال افزایش است.با این حال رعایت موارد بهداشتی میتواند به حال و روز این روزهای کلان شهر تهران کمک قابل توجهی کند و همچنین باید توجه داشته باشید در این روزهای ویژه با استفاده از خدمات پرداخت آنلاین در اپلیکیشن و سایت ایزی پی ،استفاده از خدمات شهری را برای خود و خانواده تان راحت تر کنید

مقالات مرتبط :خرید طرح ترافیک با ایزی پی

نسخه وب اپلیکیشن ایزی پی

جهت خرید طرح به صورت روزانه وارد قسمت “طرح ترافیک “شده و تعداد خودرو مد نظر را انتخاب فرمایید.  سپس خرید را تکمیل نمایید.

قبل از خرید میتوانید حساب شهروندی خود را به میزان لازم شارژ نموده یا پس از اقدام به خرید در صورت ناکافی بودن موجودی  حساب شهروندی ، به درگاه پرداخت متصل شده و پرداخت خود راتکمیل نمایید. لازم به ذکر است تعداد خودرو  ثبت ‏شده  محدود به پلاک خودرو نیست و به ترتیب و به طور خودکار برای اولین خودروی حساب شما که در محدوده طرح ترافیک وارد می‌‏شود، توسط سامانه تخصیص خواهد یافت.

بدیهی است در صورت ثبت چند درخواست مجوز ورود، هر یک از آن‏ها به ترتیب برای خودروهای تحت پوشش شما در همان روز،مورد استفاده واقع خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود