خرید اقساطی کالا

تسهیلات خرید قسطی چیست ؟

اگر بخواهیم خرید قسطی کالا را ساده توضیح دهیم، می توان اینگونه بیان کرد که فردی به موسسه مالی یا بانک مراجعه می کند و با توجه به وسع پرداختی خودش یک مبلغ را به عنوان پشتوانه خرید انتخاب می کند. معمولا در این مرحله بانک یا موسسه مالی از مشتری فاکتور خرید کالا طلب می کند و پس از معرفی ضامن از سوی مشتری، پروسه اعتبار سنجی و اختصاص اعتبار را کلید می زند. طبیعی است که معرفی ضامن برای همه راحت نیست و معمولا زمان انتظار برای دریافت اعتبار حداقل ۱۰ روز می باشد.

آیا خرید کالای قسطی در بازار متلاطم قیمت ها گزینه انتخابی شماست ؟ 

به طور کلی در شرایط تورمی، خرید اقساطی جزء گزینه هایی است که قدرت خرید اقشار مختلف جامعه را افزایش می دهد. وقتی از خرید اقساطی یک کالا صحبت می شود، قطعا اصطلاح خرید قسطی کالا یا تسهیلات خرید اقساطی سوالاتی را در ذهن شما به وجود می آورد.

مبلغ اعتبار درخواستی


5,000,000 50,000,000 تومان

تعداد اقساط


6 ماه 12 ماه

وثایق مورد پذیرش

  
نوع ضمانت
  پرداخت ماهانه
  مبلغ بازپرداخت

ثبت نام خرید اقساطی کالا

چرا خرید اقساطی کالا؟

همانطور که گفته شد خرید قسطی کالا به منظور افزایش قدرت خرید آحاد مردم معرفی شد اما گاهی اوقات به ابزاری برای پیشبرد سایر اهداف نیز تبدیل می شود. مثل ارائه تسهیلات خرید کالا برای حمایت از تولید محصولات داخلی است.

بازارچه ایزی پی

عدم محدودیت خرید در ایزی پی

ایزی پی با بهترین شرایط و با کمترین ضمانت شرایط خرید اقساطی را برای شما مهیا می سازد. اما مژده اینکه در ایزی پی هیچ محدودیتی برای خرید وجود ندارد. بدون محدودیت به شما اجازه می دهد تا هر محصول یا خدماتی که نیاز دارید را از هر فروشگاه آنلاین یا فیزیکی طرف قرارداد به هر میزان دلخواه و طبق اعتبار دریافتی خرید کنید.

چه ضمانت و مدرکی برای داشتن تسهیلات خرید اقساطی ایزی پی نیاز است ؟

پس از ساخت حساب کاربری لازم هست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • احراز هویت
  • اعتبارسنجی از طریق اپلیکیشن ایزی پی
  • تصویر یکی از برگ های چک صیادی

پس از این مراحل

پشتیبانی ایزی پی از طریق پیامک، اعتبار مشتریان را می سنجند و به آنها خبر می دهند حداکثر چه میزان اعتبار دریافت خواهد کرد.

چه نوع چکی در ایزی پی مورد تایید است ؟

در اپلیکیشن ایزی پی ایزی پی چک صیادی  مورد قبول است. ایزی پی تاکید کرده است چک با پشتوانه کارمندی از اعتبار و تایید بالاتری برخوردار می باشد به شرطی که حقوق فرد به حساب جاری متصل به دسته چک واریز شود.

راهنمای دریافت تسهیلات خرید اعتباری با ایزی پی

چک و ضامن

حتما سوالات زیادی در مورد دسته چک و ضامن دارید. همانطور که گفته شد در ایزی پی نیازی به ضامن نیست. کافی است به ازای کل خرید قسطی کالا یک برگ چک صادر کنید. در واقع چک ابزار پرداخت اقساط از سوی شماست. در صورتی که همچنان سوالی در این زمینه دارید می توانید برای رفع ابهام و سوالاتتان به پشتیبانی رسمی  ایزی پی مراجعه و سوالات خود را به صورت تلفنی یا ایمیلی و یا در فرم تماس با ما بپرسید.

مسئولیت ایزی پی تا کجاست ؟

ایزی پی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است؛ بنابراین شما می توانید تمامی کالاها و خدمات را از هر فروشگاهی خریداری کنید، مگر اینکه آن کالا یا خدمات طبق قوانین جاری کشور، جزو موارد ممنوعه باشد. طبعات این نوع رفتار ضد قانون بر عهده مشتری است.

 

سوالات متداول

برای دریافت اعتبار خرید اقساطی، کاربر پس از ورود به ایزی‌پی، پس از انتخاب گزینه خرید اقساطی و اعتبار در صفحه اصلی، به برگه خرید اقساطی مراجعه کرده و پس از ایجاد پرونده و طی مراحل آن و نیز ارسال فیزیکی ضمانت مورد نظر (یک برگ چک، یا ارائه سفته و یا اعتبار رمزارز)، قرارداد شرایط خرید اقساطی ایزی‌پی را مطالعه و تایید می‌کند. در مرحله پایانی، پس از پرداخت اولین قسط، مبلغ درخواستی به حساب کیف پول خرید اقساطی کاربر واریز می‌شود.

برای دریافت اعتبار خرید اقساطی پس از ورود به ایزی‌پی (با شماره موبایلی که به اسم خود کاربر است) و انتخاب گزینه خرید اقساطی و اعتبار در صفحه اصلی مراحل زیر را طی کنید: انتخاب سربرگ خرید اقساطی تشکیل پرونده جدید ثبت اطلاعات هویتی اطلاعات آدرس محل سکونت اطلاعات مبلغ درخواست اعتبار اطلاعات حساب بانکی اعتبارسنجی بانکی (اطلاعات کاربر به سامانه بانک مرکزی ارسال و خوش‌حسابی پیشین کاربر در فرآیندهای اعتباری بانکی مثل دریافت وام و… کنترل می‌شود) انتخاب نوع ضمانت (یک برگ چک، یا ارائه سفته و یا اعتبار رمزارز) و بارگذاری تصویر آن مطالعه و تایید قرارداد شرایط خرید اقساطی واریز قسط اول

پس از واریز اعتبار درخواستی کاربر به حساب کیف پول خرید اقساطی، کاربر می‌تواند از فروشگاه‌های طرف قرارداد، موجود در بازارچه ایزی‌پی (از طریق خرید مستقیم از فروشگاه یا دریافت کد خرید)، کالا یا خدمات مورد نظر خود را خریداری نماید. در فروشگاه‌های فیزیکی (حضوری) امکان استفاده از اعتبار خرید اقساطی، با اسکن بارکد مخصوص فروشگاه در صفحه اصلی اپلیکیشن ایزی‌پی نیز فراهم است.

در بازارچه ایزی‌پی فهرست فروشگاه‌های طرف قرارداد مشخص است. اگر فروشگاهی شعبه فیزیکی (حضوری) داشته باشد، امکان خرید از آن فروشگاه به‌صورت حضوری نیز فراهم است. به‌عنوان مثال می‌توان به فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد با ایزی‌پی اشاره کرد.

برای دریافت اعتبار خرید اقساطی ایزی‌پی ارائه هیچ‌گونه مدارک شناسایی خاصی نیاز نیست. فقط کاربر در مرحله ضمانت نیاز به یکی از موارد زیر دارد: چک صیادی و چک‌های طرح جدید صیادی سفته اعتبار رمز ارز (به‌زودی)

در حال حاضر کاربر می¬تواند با انتخاب نوع ضمانت چک و بارگذاری تصویر آن و همچنین انتخاب نوع ضمانت سفته و بارگذاری تصویر کارت ملی، اعتبار خرید دریافت کند.

در انتخاب نوع ضمانت چک، کاربر بعد از تکمیل چک مطابق دستورالعمل و آپلود تصویر رو و پشت چک داخل اپلیکیشن ایزی‌پی، منتظر پیامک تایید از جانب ایزی‌پی می‌ماند. سپس کافی است اصل چک را به آدرس درج شده در پیامک به صورت پستی و یا با پیک ارسال کند. در انتخاب نوع ضمانت سفته، کاربر تصویر پشت و روی کارت ملی خود را داخل اپلیکیشن ایزی‌پی آپلود می‌کند و منتظر پیامک زمان حدودی مراجعه سفیر ایزی‌پی می‌ماند. سفیر ایزی‌پی به آدرس فرد که در مراحل تکمیل پرونده توسط خود کاربر ثبت شده است مراجعه و سفته را دریافت می‌نماید.

پس از طی مراحل ثبت درخواست و ارسال ضمانت به آدرس شرکت، و بعد از پرداخت قسط اول، قرارداد خرید اقساطی جاری می-شود و وجه آن به کیف پول اقساطی کاربر واریز می‌شود.

اعبتار خرید اقساطی جهت ایجاد سهولت در خرید کالا و خدمات مورد نظر کاربران است و امکان دریافت نقدی مبلغ آن وجود ندارد.

کاربر می‌تواند از فهرست فروشگاه‌های موجود در بازارچه ایزی‌پی و یا از طریق انتخاب و دریافت کد خرید از فروشگاه‌های دارای کد خرید موجود در بازارچه به‌صورت اقساطی خرید نماید. در زمان پرداخت با انتخاب گزینه خرید اقساطی انتقال وجه به فروشگاه را انجام داده و خرید تکمیل می‌شود.

واریز اعتبار در کیف پول اعتبار اقساطی کاربر به‌منزله آمادگی تمام مراحل خرید اقساطی است. کاربر از آن لحظه می‌تواند خریدش را انجام دهد و پرداخت اقساط از زمان واریز اعتبار محاسبه می‌گردد.

بله، می‌توانید از تمامی فروشگاه‌هایی که در فهرست فروشگاه‌های معرفی‌شده در بازارچه ایزی‌پی قرار دارند، با توجه به نیاز خود خرید اقساطی انجام دهید.

اعتبار خرید اقساطی ایزی‌پی برای عموم مردم است و به ارگان، قشر یا سازمان خاصی محدود نیست. همه افراد می‌توانند با ثبت نام در ایزی‌پی و ایجاد پرونده خرید اقساطی، از اعتبار خرید اقساطی و امکانات دیگر ایزی‌پی استفاده نمایند.

محدودیت زمانی برای استفاده از اعتبار تا قبل از پایان قرارداد وجود ندارد. کاربر می‌تواند بعد از دریافت اعتبار، در هر زمان که مایل است مبادرت به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد ایزی‌پی نماید. لازم به ذکر است که پرداخت اقساط از زمان نهایی شدن دریافت اعتبار آغاز می‌شود.

کاربر می¬تواند در مقاطع زمانی مختلف خرید کند. مبلغ هر بار خرید از موجودی کیف پول خرید اقساطی کاربر کسر می‌شود.

پیش¬پرداخت به صورت اولین قسط در ابتدای روند شارژ موجودی اعتبار کاربر اخذ می‌شود که اولین قسط از اقساط پرداختی کاربر محسوب می‌شود. پس از پرداخت قسط اول مبلغ به حساب کیف پول خرید اقساطی کاربر واریز می‌شود.

درصد کارمزد ماهانه دو درصد است. با انتخاب مبلغ درخواستی و تعداد اقساط بازپرداخت مبلغ بازپرداخت و نیز مبلغ اقساط ماهانه شما محاسبه می‌شود.

با انتخاب ووچر مورد نظر در بازارچه ایزی‌پی توسط کاربر، کد ووچر یا کد خرید به کاربر ارسال و مبلغ آن از موجودی کیف پول اعتبار اقساطی کاربر کسر می‌گردد. کاربر می‌تواند با وارد کردن کد خرید دریافتی در سایت یا اپلیکیشن فروشگاه مورد نظر، خرید خود را انجام دهد و کالا یا خدمات خود را دریافت کند. پرداخت از طریق تسویه صورتحساب‌های صادر شده ماهانه در قسمت صورتحساب‌های پرونده خرید اقساطی انجام می‌شود.

فهرست فروشگاه‌ها در قسمت بازارچه در صفحه اصلی اپلیکیشن ایزی‌پی و سایت ایزی‌پی در دسترس است.

بله، می‌توانید مبلغی را که در نظر دارید به صورت اقساطی پرداخت نمایید وارد کرده و مابقی را به صورت نقد از طریق درگاه بانکی یا از کیف پول ایزی‌پی خود پرداخت نمایید.

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود