اخبار

نرخ عوارض اتوبان همت کرج مشخص شد

نرخ عوارض اتوبان همت کرج مشخص شد

روزهای پایانی سال 98 بود که چهارمین مسیر پایتخت به کرج افتتاح شد و نرخ عوارض اتوبان همت کرج نیز مشخص شد .پیش بینی کارشناسان این است که تا حدود 30 درصد از بار ترافیکی مسیر تهران کرج با این آزادراه کاسته خواهد شد.

طول این آزادراه 14.5 کیلومتر می باشد که قطعه اول این اتوبان از مسیر منطقه 22 تهران تا گرمدره و قطعه دوم آن از گرمدره تا شهرک جهان نما و قطعه 3 از شهرک جهان نما تا ابتدای جاده چالوس خواهد بود.

مرحله بعدی این آزادراه سیر کرج قزوین می باشد.

مقالات مرتبط:ایزی شارژ

نرخ عوارض اتوبان همت کرج مشخص شد

نرخ عوارض آزاده راه همت کرج که برای این اتوبان در نظر گرفته شده است مبلغ 4 هزار تومان برای خودروهای سواری و مبلغ 7500 تومان برای اتوبوس می باشد.

این مسیر جدید به کاهش سالانه 29 میلیارد تومان استهلاک خودرو ،11 میلیارد تومان در تصادفات و 37 میلیارد تومان در مصرف سوخت اثرگذار خواهد بود هم چنین به کاهش حجم آلاینده های هوا و کاهش زمان سفر کمک شایانی خواهد کرد.رانندگانی که از این مسیر رفت و امد می کنند برای پرداخت عوارض آزاده راه همت کرج می توانند با نصب اپلیکیشن ایزی پی و پرداخت عوارض آزادراهی سفری بدون توقف را تجربه کنند.

یک نظر

  • بنده مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پلاک خودروم شارژ کردم برای گذر از اتوبان همت کرج حالا عوارض توی کرونا دستی میگیرن و etc بانک مسکن پرداخت شده و پولم رو هوا مونده بر نمیگردونن خوب این چه کاریه اگه برای راحتی و کاهش ترافیک بود عوارض دستی گرفتن چیه دیگه
برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود