سوالات متداول

دریافت ایزی پی👇🏻

پس از رد شدن از گیت‌های با علامت زرد رنگ «شارژ روی گیت»، در صورتی‌که موجودی کارت بلیت کمتر از 10,000 تومان باشد، کارت بلیت شما به‌صورت خودکار شارژ خواهد شد.

هر بار که اعتبار خریداری شده مصرف شود (شارژ بر روی کارت بلیت اعمال گردد) در صورت «کافی بودن اعتبار کیف پول ایزی‌پی» و «فعال» بودن کارت در بخش «کارت‌های من»، اعتبار جدیدی خریداری می‌شود که در صورت کم بودن مبلغ اعتبار کارت بلیت (کمتر از 10,000 تومان) در ترددهای بعدی مترو، اعتبار خریداری شده به کارت شما افزوده می‌شود. این فرایند تا کافی بودن اعتبار کیف پول قابل تکرار می‌باشد.

- هر کاربر حداکثر 5 کارت می‌تواند ثبت کند.
- یک کارت نمی‌تواند برای دو کاربر ثبت شده باشد.

درصورتی‌که به هر دلیل اعم از نامعتبر بودن سریال کارت یا نوع آن و ... عملیات با موفقیت انجام نشد، مبلغ کسر شده از کیف پول، حداکثر طی 72 ساعت به کاربر بازمی‌گردد. در صورت عدم بازگشت مبلغ در این بازه زمانی با پشتیبانی ایزی‌پی02143617 تماس بگیرید.

لطفاً مجدد سریال کارت را بررسی نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایید. شماره سریال کارت مطابق تصاویر بر روی کارت‌ها درج شده است. در صورت پاک شدن این شماره، می‌توانید با مراجعه به دستگاه‌های شارژ خودکار مترو و انتخاب «موجودی» کارت، شماره سریال آن را نیز مشاهده کنید. توجه: صرفا کارت بلیت های مشابه تصویر قابلیت «شارژ روی گیت» را دارند.



تعداد کمی از کارت‌ها از این روش قابل شارژ نیستند، درصورتی که امکان شارژ کارت بلیت شما از این روش نباشد، پیغام هشداری به شما نمایش داده خواهد شد. در این صورت لطفاً از طریق منوی «شارژ روی دستگاه ایزی‌پی» در اپلیکیشن ایزی‌پی یا دیگر روش‌های شارژ کارت بلیت، اقدام فرمایید. همچنین می‌توانید برای تعویض کارت بلیت خود به باجه‌های خرید کارت بلیت مراجعه فرمایید.

پس از گذشت یک ماه از خرید اعتبار و عدم استفاده از شارژ روی گیت (موجودی کارت در این مدت کمتر از 10,000 تومان نشده باشد)، این اعتبار منقضی شده و مبلغ پرداختی به کیف پول کاربر بازمی‌گردد. همچنین وضعیت کارت به حالت «غیرفعال» تبدیل می‌شود. با «فعال» کردن کارت مدنظر از «منوی شارژ روی گیت» در بخش «کارت‌های من» می‌توانید مجدداً از امکان شارژ روی گیت استفاده نمایید.

بله، پس از مصرف اعتبار خریداری شده (شارژ کردن کارت بر روی گیت) می‌توانید کارت را «غیر فعال» یا «حذف» نمایید.

به علت تأخیرات احتمالی در زیر‌ساخت شبکه مترو، لازم است فرآیند تعریف کارت «حداقل 5 دقیقه» قبل از تردد صورت پذیرد. ضمناً دقت شود تنها از گیت‌های مخصوص با علامت زرد رنگ «شارژ روی گیت» تردد انجام پذیرد.

لطفاً به راهنمای مربوطه در اپلیکیشن مراجعه فرمایید و در صورت وجود هرگونه ابهام، با پشتیبانی ایزی‌پی در ارتباط باشید: 02143617