خرید بلیت بازدید از برج میلاد از طریق ایزی پی

بازدید برج میلاد

با راه اندازی سامانه بلیت افزار برج میلاد تهران،در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و میهمانان (کاهش زمان خرید بلیت، عدم نیاز به خرید حضوری و جلوگیری از تشکیل صف های طولانی)، اقدام به ارایه راهکار یکپارچه سامانه بلیت افزار در برج میلاد نموده است.

بازدیدکنندگان می‌تواند با استفاده  از اپلیکیشن ایزی پی یا دیگر کانال‌های مختلف فروش سامانه یکپارچه بلیت افزار برج میلاد از جمله: درگاه فروش اینترنتی بلیت، سیستم های الکترونیکی ارائه بلیت (TVM) که در جای جای مجموعه برج میلاد نصب شده اند، گیشه و … به سادگی  اقدام به تهیه بلیت نمایند.  بلیت‌های تولید شده با استفاده از تکنولوژی کد‌های دوبعدی (QR-code) که برای بازدیدکنندگان عادی و به صورت یک‌بار مصرف صادر می شوند.

معرفی برخی مراکز تفریحی در برج میلاد

1-موزه هدایا و دست نوشته های شهرداری تهران

این طبقه امکان دید بسیار عالی از شهر تهران را از ارتفاع 261 متری برج برای شما فراهم می آورد که در آن دست نوشته های قدیمی ایران و هدایای اهدایی به شهرداری در دوره های مختلف به نمایش در آمده است.

2-موزه مشاهیر ایران

در طبقه پنجم سازه راس و ارتفاع 271 متری مجسمه های سیلیکونی مشاهیر و مفاخر ایران اثر دکتر علیرضا خاقانی قرار دارد.

3-سکوی دید باز

4-گنبد آسمان

گنبد آسمان بالاترین طبقه از ساختمان بالای برج در ارتفاع 302 متری است . اثری هنری از دکتر رضا یحیایی تاریخ تمدن ایران را در دل این طبقه هنرمندانه روایت کرده است.

5-سالن های سینما

6-کاربازیا

7-رستوران گردان

8-رستوران ویژه برج میلاد

9-رستوران ایوان

10-فودکورت

11-کافه تریا ویونا

12-فرش وی

13-ن کافه

کاربران سایت ایزی پی می توانند با مراجعه به اپلیکیشن وثبت نام از مزایای فروش بلیت استفاده کنند.هم چنین میتوانید برای بازدید از برج میلاد بلیت تک سفره مترو و یا BRT را خریداری نموده و به راحتی بازدید خود را انجام دهید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود