اخبار

بسته های اینترنتی شگفت انگیز در اپلیکیشن ایزی پی

از این پس تمامی کاربران اپلیکیشن ایزی پی میتوانند بامراجعه به نسخه جدید، بسته های اینترنتی همراه اول و ایرانسل را به سهولت خریداری نمایند.

پس از ارائه بسته های جدید اینترنتی همراهی توسط دو اپراتور تلفن همراه ،اپلیکیشن ایزی پی با به روز رسانی در نسخه جدید روش های متنوع دسترسی و خریداری را برای کاربران مترو و اتوبوس تهران و حومه تهران فراهم کرد.کاربران اپلیکیشن میتوانند با شارژ کیف پول ایزی پی علاوه بر دریافت تخفیف به راحتی بسته های اینترنت موبایل را خریداری نمایند.

بسته های اینترنت همراهی

در بسته های اینترنت ارائه شده در ایزی پی میتوانید بسته روزانه ،کوتاه مدت،بسته ماهانه و بسته بلندمدت اینترنت را خریداری و فعال نمایید.

در بسته های جدید ارائه شده در ایزی پی مشترکان سیم کارت های رایتل و تالیا نیز میتوانند بسته های مورد نیاز خود را خریداری و فعال نمایند.

کاربران اپلیکیشن ایزی پی توجه داشته باشند که بسته های کوتاه مدت یک روزه و هفت روزه قابلیت تمدید خودکار را ندارند و می بایست پس از اتمام این بسته مجددا خریداری نمایید

همچنین خریدارن بسته های ماهانه و بلند مدت می توانند علاوه بر بسته خریداری شده از هدایای شبانه خود نیز استفاده کنند.

بسته های ماهانه شامل رزرو خودکار می باشند به نحوی که میتوانید همان بسته را جهت تمدید رزرو کرده و پس از پایان بسته به صورت خودکار فعال شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود