اخبار

پرداخت خودکار عوارض آزادراهی بدون جریمه در ایزی پی

امروزه یکی از دغدغه‌های رانندگان در سراسر کشور پرداخت خودکار عوارض آزادراه به صورت آنلاین و بدون جریمه است. یکی از بزرگترین مزایای این کار این است که بار ترافیک خودروها در ایستگاه‌های عوارضی بسیار کم شده و رانندگان برای پرداخت عوارض خودرو زمان از دست نخواهند داد.

پرداخت خودکار عوارض

یکی از دلایل دیگر، برای پرداخت آنلاین عوارض ویروس کرونا است. با این روش دیگر نیازی به رد و بدل کردن پول و کاغذ وجود ندارد و میزان تماس افراد با یکدیگر کاهش و در نتیجه انتقال ویروس و آلودگی تا حد زیادی کاهش خواهد  یافت.

یکی از راه‌های پرداخت الکترونیکی آسان و مطمئن استفاده از اپلیکیشن ایزی پی است. 

لینک صفحه پرداخت عوارضی به صورت زیر است:

پرداخت خودکار عوارض

دانلود مستقیم اپلیکیشن ایزی پی از کافه بازار:

دانلود ایزی پی از کافه بازار

پرداخت آنلاین خودکار عوارضی با اپلیکیشن ایزی پی

از مهم‌ترین مزیت‌های پرداخت عوارضی با ایزی پی، پرداخت به صورت خودکار است. رانندگان وسایل نقلیه  تا ۷۲ ساعت فرصت دارند نسبت به پرداخت عوارض آزادراهی خود اقدام نمایند. اگر راننده‌ای در این بازه زمانی فراموش کند متخلف شناخته شده و جریمه می‌شود. اپلیکیشن ایزی پی با امکان پرداخت خودکار از جریمه شدن شما جلوگیری می‌کند.

پرداخت خودکار بدهی عوارض آزادراهی

به این منظور کاربرانی که قصد پرداخت خودکار میزان عوارض آزادراه‌ها را دارند باید ابتدا تیک پرداخت خودکار را در اپلیکیشن فعال کنند. سپس از آن جایی که میزان عوارض از مبلغ کیف پول کسر می‌شود باید از موجودی داشتن کیف پول اطمینان حاصل نمایید.

بررسی موجودی کیف پول

نحوه استفاده از اپلیکیشن ایزی پی برای پرداخت عوارض آزادراه‌ها

پرداخت عوارض با کیف پول ایزی پی بسیار راحت و آسان است. این برنامه خدمات و قابلیت‌های مختلفی به کاربران ارائه می‌دهد. برای نصب کافی است به سایت ایزی پی مراجعه کرده و یا از طریق برنامه‌های بازار یا گوگل پلی آن را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. برنامه ایزی پی قابلیت نصب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و آیفون را دارا می‌باشد. پس از نصب وارد بخش عوارض آزادراهی یا طرح ترافیک و یا پارک حاشیه ای   شده، سپس پلاک خود را وارد کرده و با زدن تیک پرداخت خودکار عوارض مربوط به خودرو شما به صورت خودکار از کیف پول شما پرداخت می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود