اخبار

کارت ملی برای شارژ کارت بلیت

الزامی شدن کدملی برای شارژ الکترونیکی کارت بلیت

به گزارش ایزی پی و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجباری شدن ارائه کد ملی برای خرید و شارژ کارت بلیت‌های مترو خبر داد.

  با توجه به اهمیت مترو که روزانه میزبان تعداد زیادی از شهروندان است، برای خرید و شارژ کارت بلیت‌ها کد ملی متقاضیان باید ثبت شود تا از ورود مبتلایان به کرونا به ایستگاه‌ها جلوگیری شده و زنجیره انتقال قطع شود.

خرید کارت بلیت تک سفره

این کار بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از ورود افراد بیمار به سامانه حمل و نقل ریلی و در راستای اجرای دستور العمل‌های ابلاغی از سوی این ستاد، در تمامی ایستگاه‌های خطوط متروی تهران و حومه، توسط دستگاه‌های شارژ اجرا می‌شود.

صفحه اختصاصی بلیت تک سفره

ارائه کد ملی برای اولین شارژ کارت بلیت‌های اعتباری که قبلا تهیه شده اجباری است و بعد از آن با توجه به اینکه مشخصات فردی که از کارت استفاده می‌کند در سامانه ثبت می‌شود، نیاز به ارائه کد ملی نیست.

اتباع خارجی و مهاجرین نیز از نیمه اول اسفندماه سال جاری با ارائه کد اتباع خارجی یا کارت اقامت که هویت شناسایی آن‌ها را نشان می‌دهد، می‌توانند بلیت تهیه کنند. اما تا زمانی که امکان ثبت کد اقامت برای دریافت بلیت در سیستم مهیا شود، می‌توانند بدون محدودیت از باجه، بلیت تهیه و یا کارت‌های خود را شارژ کنند.

4 دیدگاه

  • چرا هربار که میخوام کارت بلیتم رو شارز کنم مینویسه عملیات ناموفق آخرشم میدم بلیت فروش شارز میکنه این چه جورشه؟
    • نویسنده
      سلام از چه طریق میخواید شارژ کنید؟ لطفا مشخصات کارتتون و اگه از طریق اپلیکیشن قصد شارژ کردن دارید رو به ایمیل info @ezpay.ir ارسال کنید
      • با سلام  الان حدود بیش از یک ماه است که هربار می خواهم کارت بلیط مترو یا جاسوئیچی کارت بلیط ام رو از طریق دستگاه های موجود در باجه های فروش بلیط یا داخل ایستگاه مترو شارژ کنم، مینویسه عملیات ناموفق و عملیات شارژ اصلا انجام نمیشه. این کار رو با کارتهای بانکی مختلف هم انجام دادم باز هم مینویسه عملیات ناموفق و شارژکارت انجام نمیشه. از اینرو  هربار مجبور میشوم بدهم متصدی کارت بلیط در ایستگاه مترو تا آنرا برایم شارژ کند. در حالیکه قبلا اینطور نبود و خودم همیشه آنرا شارژمی کردم.  تاکنون پاسخ درستی از متصدی هم دریافت نکردم و آنها هم جوابی نداشتند که بدهند.آیا ین احتمال وجود دارد که سیستم هاتون دچار اشکال، هک  یا ویروسی شده باشد؟؟کارت بلیطم و جاسوئیچی مربوط به چند سال قبل است که خریدم.   
      • نویسنده
        با سلام با توجه به اینکه روزانه تعداد زیادی از همشهری ها از این روش کارت رو شارژ میکنن گزارش خرابی نداشتیم. جهت بررسی دقیق و فنی لطفا با شماره تماس ۰۲۱۴۳۶۱۷ تماس بگیرید و سریال کارت رو بفرمایید تا بررسی بشه
برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود