سفر به شمال در دوران کرونا

در دوران شیوع کرونا اگر دلتنگ سفر به جاده های شمال و قدم زدن در کنار ساحل دریای مازندران هستید بهتر است موارد بهداشتی و انتخاب مسیر صحیح و پرداخت به موقع عوارض آزادراهی را با حداکثر دقت رعایت کنید تا سفری بدون خطر را تجربه کنید.

در ابتدا باید مسیر رفت و آمد را انتخاب کنید تا کمترین میزان ترافیک و شلوغی را تجربه را کنید .

در این شرایط بهتر است از آزادراههای منتهی به شمال کشور استفاده کنید تا هم بار ترافیکی کمتری را تجربه کنید و هم سفر ایمن تری را داشته باشید.

مقالات مرتبط:پرداخت عوارض آزادراهی

بهتر است ساعات اولیه روز را برای سفر انتخاب کنید و مهم تر از هرچیزی اقلام بهداشتی نظیر ماسک ،مواد ضدعفونی کننده و وسایل شخصی را در طول سفر دم دست خود بگذارید.

از ابتدای رانندگی تمامی سرنشینان خودرو از ماسک استفاده کنند و تا جای ممکن از کولر استفاده نکنید و چنانچه مجبور به استفاده از کولر شدید حتما کف کفش و کفی های خودرو را با الکل و مواد ضدعفونی  تمیز کنید تا هنگام گردش هوا ویروس کرونا به داخل مجاری تنفسی شما منتقل نشود.

در طول مسیر و هنگام عبور از عوارضی ها میتوانید از خدمات پرداخت آنلاین استفاده کنید تا نیازی به رد و بدل شدن پول و کارت و کاغذ نباشد .

پرداخت اینترنتی عوارض تهران شمال

همچنین تا جایی که ممکن هست تمامی موارد مورد نیاز سفر را از قبل تهیه کنید تا در مقصد کمترین میزان حضور در مغازه ها و استفاده از دستگاه پوز را داشته باشید .

تمامی شهروندان میتوانند با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایزی پی عوارض آزادراهی خود را به صورت اینترنتی و کاملا امن پرداخت کرده و سفری مطمئن را تجربه کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود