اخبار

ضربدرهای فاصله اجتماعی در دوران کرونا

ضربدرهای فاصله اجتماعی در دوران کرونا

دوران پساکرونا ویژه ترین دوران ما در زندگی میتواند باشد.مجموعه ایزی پی تلاش کرده است با انواع روش های پرداخت اینترنتی از جمله شارژ کارت مترو و اتوبوس انبوهی از مشکلات شهروندان تهرانی را پوشش بدهد.

پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا و در ایران دولت ها تصمیم گرفتند به جای تعطیلی های گسترده و به نوعی فلج کردن اقتصاد راهکار فاصله گذاری بین مردم به کار گرفته شود.

در این راهکار مهمترین عامل اجرای آن خود مردم هستند و باید این عادت را در کارهای روزانه خود اعمال کنند.

اصلاح فاصله گذاری اجتماعی با نماد ضربدر در مکان های عمومی نمایش داده می شود که این روزها بیشترین حضور این نماد در وسایل حمل و نقل عمومی و به خصوص مترو و اتوبورس های تندرو (BRT) می باشد.

در طرح دیگری که از سوی ستاد کرونا به کلیه دستگاههای کشوری و خدماتی ابلاغ شد طرح فاصله گذاری هوشمند بود به این معنا که تمامی دستگاهها موظف هستند سریعا و تا جای ممکن خدمات خود را به صورت غیرحضوری به ارباب رجوع و مشتریان خود ارائه دهند.

نمونه بارز این خدمات را در ارائه کدبورسی ،خدمات بانکی و دفترچه های بیمه تامین اجتماعی ،خرید مایجتاج اولیه و … میبینم.

ضرورت رعایت فاصله اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی و شارژ اینترنتی کارت مترو و اتوبوس
دوران پساکرونا ویژه ترین دوران ما در زندگی میتواند باشد.

مجموعه ایزی پی در این راستا خدمات غیرحضوری خود را جهت شارژ کارت مترو و اتوبوس گسترش داده و کاربران می توانند بدون حضور در ایستگاههای افزایش شارژ و در اپلیکیشن ایزی پی قابل انجام خواهد بود.هم چنین با نصب ایزی پی و افزایش تراکنش میتوانید در قرعه کشی گوشی سامسونگ شرکت کنید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود