اخبار

کارمزد پرداخت قبض برای کلیه مشتریان بانکی رایگان است

یکی از مهمترین درآمدهای بانکی در ایران اخذ کارمزد از تراکنش های بانکی علی الخصوص پرداخت قبض می باشد

دریافت کارمزد بابت خدمات بانکی در تمام کشورها انجام می شود و کارمزد بانک های ایرانی جزو ارزانترین نرخ های کارمزد در دنیاست. در کشور ما این بانک مرکزی است که سیاست های بانکی را مشخص می کند.

برخی از پرداختی های بانکی مانند عوارض خودرو ،خلافی و عوارض آزادراهی هم مانند پرداخت قبض شامل کارمزد بانکی نمی باشند.کاربران محترم می توانند با مراجعه به سایت ایزی پی پرداخت های خود را انجام دهند .همچنین می توانند با نصب اپلیکیشن ایزی پی قبوض خدماتی خود را نیز پرداخت کنند.

پرداخت قبض در اپلیکیشن ایزی پی

اطلاع از کارمزدهای بانکی برای کلیه مشتریان بانکی موضوع مهمی می باشد.طبق جداول زیر می توانید از کارمزدهای بانکی اطلاع پیدا کنید.

نرخ کارمزدهای بانکی

لازم به ذکر است که ۳۳% درآمد بانک های خارجی را همین کارمزد ها تشکیل می دهد، این درحالی است که بانک های داخلی درآمد بسیار کمتری را از کارمزد ها بدست می آورند. برای مثال بانک های خارجی برای نگهداری حساب شما مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می کنند، اما بانک های داخل کشور هیچ مبلغی را جهت این خدمت دریافت نمی کنند.

نرخ کارمزدهای بانکی

بیشترین تعداد تراکنش ها مربوط به کارمزد انتقال وجه کارت به کارت  است. لازم به ذکر است هیچ یک از تراکنش های خرد مانند پرداخت قبوض در ایران کارمزد بانکی ندارد.

نرخ کارمزدهای بانکی
نرخ کارمزدهای بانکی

الکترونیکی شدن خدمات بانکی باعث می شود که افراد کمتری بصورت حضوری به بانک ها مراجعه کنند و در زمان و بسیاری از هزینه ها مانند هزینه ی کاغذ های مورد استفاده در بانک ها صرفه جویی می شود. متاسفانه پایین بودن کارمزدهای بانکی باعث شده مردم کمتر از خدمات الکترونیک بانکی مانند پرداخت قبوض و انتقال وجه استفاده کنند.

نرخ کارمزدهای بانکی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود