اخبار

بلیت تک سفره مترو و BRT در اپلیکیشن ایزی پی

 پس از به روز رسانی نسخه جدید اپلیکیشن ایزی پی می توانید بلیت تک  سفره مترو و BRT را خریداری نموده و بدون مراجعه به باجه از گیت رد شود.

پس از شیوع کرونا ،مجموعه ایزی پی برآن شد تا تمامی خدمات حضوری خود را در مترو و اتوبوسرانی تهران و حومه بر بستر اپلیکیشن پیاده سازی کند تا هم وطنان کمترین میزان تجمع را در این ایام داشته باشند.

بلیت تک  سفره مترو و BRT

کاربران محترم میتوانند با مراجعه به لینک زیر از کافه بازار یا مراجعه مستقیم به سایت ایزی پی پس از نصب اپلیکیشن  و وارد کردن شماره موبایل خود به قسمت بلیت تک سفره مراجعه و هر تعداد بلیت مد نظر خود را برای استفاده از خطوط مترو تهران و حومه و یا خطوط تندرو BRT خریداری نموده نموده و در هنگام عبور از گیت های مخصوص بلیت Qr را بر روی گیت گذاشته و از آن عبور کنند.

بلیت تک  سفره مترو و BRT

با کلیک بر روی تصویر زیر به لینک مستقیم دریافت اپلیکیشن از سایت ایزی پی متصل شوید

بلیت تک  سفره مترو و BRT

همچنین کاربرانی که به صورت مداوم از خطوط حمل و نقل عمومی استفاده میکنند می توانند کیف پول خود را در اپلیکیشن به هر میزان مورد نیاز شارژ کرده و به قسمت شارژ روی گیت در اپلیکیشن مراجعه کنند و پس از ثبت کارت بلیت خود میزان مد نظر شارژ را خریداری نموده و هنگام عبور از گیت ،کارت خود را بدون مراجعه به باجه و دستگاه شارژ نمایند.

2 دیدگاه

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید: دانلود